Confusion schema

Snart är det Confusion! Bara ett tag dagar kvar men jag och Joel är ännu inte klara med våra cosplays ^^ Han håller på i detta nu att sy på sin Drakken x) Jag är dock nästan klar med min Shego. Behöver bara fixa peruken och limma på hennes cirklar som hon har. Skall bli kul att göra par-cosplay igen >u< (Även fast vi inte är ett par längre. Men det är inte Shego och Drakken heller så, well). Jag har inte postat alls mycket om mitt skapande med den men jag skriver mera om det på min cosplay FB sida!
 
Jag skall också tävla med Anna igen! Då jag la över 200 timmar på den så ville jag ge den en till chans. Det låter väldigt högmodigt men enligt alla erfarna cosplayare jag pratat med så var den way för bra för att egentligen bara med i Novice! Så ville gärna försöka vinna något lite svårare~
 
Vilka ser man på Confusion då? >u<
Rebequeline

Vad kul! Ska bli spännande att se resultatet. ^^
Och hoppas det går bra med din Anna cosplay nu, den var ju så himla fin. c:

12 May Svart hjärter (kort) 14:26:06
http://nouw.com/rebequeline



Namn ~


E-post (visas inte) ~


Bloggadress ~


Remember?